Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 16:33   #21
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Skuffet karbo slanker

Opprinnelig lagt inn av Marlykk, her.

Har prøvd meg på Skaldeman.. men ikke fulgt dietten slavisk..Jeg vil ned..men må trives litt og..

Hva mener du med "ikke fulgt dietten slavisk"? Det er litt mye og forvente at man går ned på lavkarbo - når man ikke spiser lavkarbo... høykarbomat innimellom ødelegger hele poenget med lavkarbo, man kan dermed GÅ OPP om man blander inn høykarbomat, fordi man spiser mye fett i tillegg.

Sjekk ut nybegynnertråden til arnakristin for god newbie-informasjon, og for å finne en retning som du kan trives med over tid.
Det er også slik at man i en vektnedgangsfase må være striktere i starten til man får i gang fettforbrenningen, så kan man heller justere underveis, eller når man har nådd målvekt. Slik er det jo med stort sett ALLE måter og slanke seg på

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat