Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 14:16   #16
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketosticks. Er beige veldig tydelig?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ja, hehe, det har jeg hørt. Men det er vel et poeng å være i ketose? Hvorfor ellers har Torkild kalt den ketolysekuren?

Du vet det at kroppen er ikke en maskin. I teorien skal den gjøre ditt og datt, enkelt og greit, men ting som f.eks stress, salt, for lite søvn, for mye søvn, for mye trening, for lite trening, for mye mat, for lite fett, for mye ditt, for lite datt osvosvosv spille inn. Søtningsmidler, frø, nøtter, for mye ost, melkeprodukter. Du vet aldri hvordan du reagerer på forskjellige saker og ting, før du har holdt på en stund.

Du startet jo en tråd hvor du spurte etter folks erfaringer med ketose og der så du kanskje at de aller fleste har brukt goooood tid på kiloene, selvom de har vært i ketose. De fleste raaaaser ikke ned. Noen gjør det, heldige dem. Og noen har ikke noe særlig effekt av ketose i det hele tatt. Jeg f.eks går minimalt ned med minimalt med karber og mye mer ned med rundt 50. Vi er forskjellige og kroppen er ingen maskin.

Anyways. Du har ikke vært her inne lenge, så det er vel ikke så lenge siden du startet og du har gått ned over 6 kilo. Det er dritbra. Fortsett sånn som du gjør, ikke stress over sticken. Den er egentlig totalt overflødig. Helt unødvendig. Du trenger den ikke. Ingen trenger sticken ift ketogen slanking. Jeg forbanner den som fant på at den var en god idè i denne sammenhengen.