|
Sv: Ketosticks. Er beige veldig tydelig?
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Vel... du har allerede tatt over 1/8-del av det du skal ned da... Det er vel bra effektivt det?
Det er ingen automatikk i at "lavest mulig karbohydrater gir raskest fettforbrenning". Noen kropper slår seg vrange uten en viss mengde karbohydrater, andre kommer igjennom det synes det fungerer fint. Det som er cluet er å finne det som passer deg, akkurat nå, best. Kanskje er det ketolyse, kanskje er det Hexeberg eller Atkins eller PB. Og ulike dietter er også mer enn bare mengde karbohydrater. Hva, og hvordan man spiser kan også ha innvirkning, vil jeg tro.
Når du sier det sånn (1/8-del) så blir jeg glad. For det har jo ikke vært så vanskelig. Jeg er en person som liker fasitsvar. Hvilken kur er best? Jeg vet at dette er noe jeg må finne ut selv, men hadde vært kjekt med en fasit som gjaldt for alle syns jeg.
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Det at den kun er rosa på midten kan tyde på at det kanskje sticksen ikke er helt tipp topp.
Ja, kanskje det. Skal kjøpe en ny boks om dette ikke endrer seg. takk
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Ketose er forøvrig ikke noe magisk, det betyr bare at kroppen ikke hhar karbohydrater igjen å forbrenne. Du kan komme i ketose om du er syk og spiser lite, sover lenge eller er gravid og kaster opp også f.eks.
Det er sammensetningen av maten som teller.
Ja, jeg vet det ikke er noe magisk, men likevel, det er jo et poeng å være i ketose...
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Som Nellie og andre sier, det er ikke en magisk greie som gjør at overvekta renner av om en er i ketose.
Bruk heller tiden på å spise etter ketolyseprinsippene, om det er den du vil følge. Trives du ikke med å spise ketogent, kan du lese deg opp litt på andre retninger og finne noe du trives med 
At du lar papirstrimlene skape stress er definitivt noe som kan være med å hindre negang. Stress er en gedigen patystopper for mange!
Senk skuldrene, finn fristende oppskrifter, event følg menyforslaga i Ketolyseboka og nyt livet 
Jeg har ikke prøvd så mange av de oppskriftene, og den menyen frister lite utenom det med egg og fisk. Men noe riktig må jeg da ha gjort, siden jeg går ned. Jeg er jo fortsatt ny i dette gamet, og blir nok tryggere, slike som dere, etterhvert. Jeg skal prøve de greiene man putter i deigene isteden for hvetemel en dag, men er skeptisk til å prøve noe jeg ikke kjenner. Men meg om det! Takk for hjelpa folkens
Men er det noen av dere som har fått beige-utslag og vært 100 % sikker på at dette er beige? altså ikke noen utslag?
|