|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Å, Sanna, stakkars deg, sender deg mange gode tanker for rask bedring
Pruttis: Så godt å høre fra deg vennen savner deg når du er så lenge vekke vet du! Ja, heldigvis ordnet det seg med ny jobb. Begynner i midten av desember, så jeg kan gå jul og nyttår glad i møte. Må bare kjempe meg igjennom de siste ukene her, det er tungt, for sjefen min snakker overhodet ikke til meg... Mulig hun har fått noen påpakninger "bak lukkede dører" og klandrer meg for det.
Appropos sjokolade: Jeg lagde hjemmelaget Bounty sjokolade med et fyll jeg fant på forumet her inne og hjemmelaget sjokolade av råkakao rundt. Den ble veldig god, sønnen elsket den, og var overlykkelig for at jeg hadde laget noe lavkarbo godt, så jeg må bli flinkere til å teste det av og til. Har liksom tenkt at det er like greit å venne seg mest mulig av med denslags, men må nok helt klart finne noen alternativer til min flinke stanhaftige sønn i alle fall
Måtte dele denne med dere, sterke, skjønne damer:
Strong women are those who know the road ahead will be strewn with obstacles, but they still choose to walk it because it’s the right one for them.
Strong women are those who make mistakes, who admit to them, learn from those failures, and then use that knowledge.
Strong women are sometimes beat down by life, but they still stand back up and step forward again.
Strong women are easily hurt, but they still extend their hearts and hands, knowing the risk and accepting the pain when it comes
|