Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 01:41   #53
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!

Opprinnelig lagt inn av LindaN, her.

Marella77; hvis jeg skulle gi deg ett eneste råd, så er det følgende: Kutt ut Cola zero!! Jeg var "avhenging" av cola light i mange år, og vet det kan være vanskelig, men det kommer til å hjelpe, jeg lover! Det er mange som har opplevd at kunstige søtningsstoff gjør det vanskeligere å gå ned i vekt. Drikk vann, evt kullsyreholdig vann m/f.eks. sitron, hvis du vil ha bobler og litt smak.

Lykke til!

Takk for godt råd, men har bestemt meg for at så lenge jeg kan, så koser jeg meg med den. Jeg tror det har blitt en misforståelse her, jeg er fornøyd med vektnedgangen så langt, totalt. Har gått ned 6,6 kg på 3 uker og 2 dager. Jeg skal prøve å droppe zero´en om jeg stopper opp... Men takk for rådet!