Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 01:19   #186
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Superas oppussingsprosjekt

Ooops, n00b av meg. Det kom visst med noen av nettleserfanene mine på screenshot'et av priskalkulatoren til diapol. Jaja, det var ikke noe hemmelig jeg hadde der akkurat.

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Det kommer til å passe flott til kjøkkenet ditt!

Det tror jeg også. Mørke dører og mørk benkeplate, men veldig lyse vegger og åpent rom med store vinduer. Og så har jeg tenkt på turkise glassfliser eller noe på veggen mellom underskap og overskap - og mange andre blå detaljer som håndkle, klut, oppvaskbørste, stearinlys, kjøkkenredskaper, potter og slikt. Hvis det passer med tapeten som er svak ferskenfarget da... Jeg må dobbeltsjekke før jeg velger fliser. Har tenkt å ta med en bit av tapeten til flisebutikken.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Oh, lekker benkeplate! Vi har tre og det er veldig upraktisk. Koselig og upraktisk. Vi har steinfliser rundt koketoppen vår, og det er både koselig/pent og praktisk

Takk, jeg sikler nesten her jeg sitter og ser på steinbenkeplata.

Hehe, tre er koselig og upraktisk ja. Ikke bare bare å søle noe som setter flekker der... Mørk stein blir ikke noe problem der. Og så er det greit å kunne sette stekebrett, gryter og stekepanner rett ned på kjøkkenbenken. For ikke å snakke hvor deilig det føles med ekte steinbenkeplate. Jeg synes det kjennes så eksklusivt ut.

I USA ser jeg at det er vanlig å ha fliser på hele benkeplata. Synes det ser så rart ut, men det er vel mest fordi vi ikke er vant med det her.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat