|
Sv: Now what?
Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.
Som jeg har nevnt tidligere har jeg forsøkt å variere energiinntaket også på lavkarbo, i tilegg til å ha gått på lavkalori store deler av livet før jeg fant lavkarbo. Jeg forstår ikke hva det er du mener jeg ikke har forsøkt her?
Jeg har nok ikke fått med meg at du har forsøkt en større reduksjon i kalorier på et lavkarbokosthold, my bad 
Sitat:
Jeg syns det er litt tåpelig av deg å påstå at man ikke blir sur og gretten av energiunderskudd på lavkarbo. Du kjenner da ikke min kropp og hvordan den reagerer på ikke få det den trenger i løpet av en dag?
Generelt sett, etter min egen erfaring og en del andre som har delt sin erfaring på forumet blir man ikke sur og gretten med energiunderskudd på lavkarbo, dvs om man får i seg nok fett. Beklager om dette kom fram som om jeg påsto at du ikke snakket sant i dette tilfellet. Poenget mitt var nok og prøve og finne ut om du hadde forsøkt energiunderskudd på en lavkarbofordeling av næringsstoffer, og som jeg sier så hadde jeg nok ikke helt fått med meg hvordan dette var med deg For å avklare, for jeg ser det ser litt uklart ut - med energiunderskudd i dette tilfellet mener jeg nok radikalt mer enn og ligge på basalforbrenningen, siden jeg personlig må ligge på 1000 kalorier under beregnet basalforbrenning for å få vektnedgang.
Sitat:
Beklager om jeg virker frekk nå, men jeg føler ikke du har satt deg inn i svarene mine i det heletatt. Du beskyder meg jo for å ikke ha forsøkt noe jeg i første innlegget beskriver at jeg har forsøkt (lavkalori). Jeg setter stor pris på forslaget ditt med proteiner, og skal teste ut dette, men fint om vi kan legge kalori-debatten på hylla nå. Jeg orker rett og slett ikke høre på at jeg må sulte meg slank med en ekstrem lavkalori-diett.
Du er slett ikke frekk, jeg tror bare jeg har pratet litt uklart og ikke helt fått med meg hva utgangspunktet ditt var. Jeg beskylder deg vel egentlig ikke for noe, jeg prøver og kommentere utifra den informasjonen du har delt - og som jeg sier - jeg har nok ikke helt fått klart for meg hele bildet du prøver og formidle 
Uten at det har noe med deg og din situasjon og gjøre - må jeg si at man "sulter seg ikke slank på redusert kaloriinntak på lavkarbo" - det er så langt fra MIN erfaring og virkelighet etter 8 uker på spisdegslankmat. JEG var stappmett hver dag og opplevde at det var vanskelig og få i seg maten, DU kan selvfølgelig ha en annen erfaring uten at den er mindre riktig enn min.
Sitat:
Jeg vil uansett si at jeg setter pris på at du har tatt deg tid til dette, til tross for uenigheter og eventuelle missforståelser. 
Ingen problem, jeg håper du finner en løsning på de utfordringene du sliter med.
|