Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-11, 18:56   #4585
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dollsine: Det jeg mente med slik jeg svarte er at protein og kh gir seg litt selv, så du må regulere fettet etter hvilket kalorinivå du bør ligge på. For deg ville jeg nok sagt godt under 10g kh, max 60-70g proteiner og resterende fett opp til et kalorinivå som du går ned på. Hvor det ligger, må du nesten prøve deg fram til. Når du har såpass vanskelig for å gå ned, ville jeg satt kalorinivået til 1500 i første omgang og sett hvordan det fungerte. Med 60g protein og 10g kh blir det da plass til ca 130g fett. Du kan ikke gå så veldig mye under 60g protein, i alle fall ikke hver dag, så dersom du må gå lavere på kaloriinntaket enn 1500 for å gå ned, må du da ytterligere ned på fettet naturlig nok. Prøv dette stegvis, start med 1500, går du ned på det, så behold det, går du ikke ned, så reduser til 1400, dette helt til kroppen begynner å gi etter

Nå har vi spist her, deilige biff-burgere med ost og bacon, så nå skal jeg ordne meg for å gå ut og ta noen danser, snakkes senere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat