Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-11, 10:38   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: På fest med skinnvest

Mye og mye kalorier. Du husker rett fra naturfagtimen, Alynna, og en standard flaske rødvin med ca 12% alkohol inneholder da følgelig 63 kcal ut fra mine beregninger. Inntaket begrenser seg jo i forhold til alkoholprosent (eller ideelt i alle fall. ). Det er i grunn to ting å være klar over i forhold til alkoholinntak -som de over her nevner så stopper fettforbrenningen opp ettersom alkohol er lettere å forbrenne enn fett. Men man ramler ikke ut av ketose ettersom alkohol også blir til ketoner. Noe annet å være klar over er at fettforbrenning er konstant. Det finnes ingen metoder for å skynde den fram, så den kaffekoppen eller turen rundt kvartalet får deg i beste fall til å våkne opp litt, ikke bli mer edru.

Og Ketoseprinsen -ikke for å skuffe deg, men alkohol er vanndrivende, så jeg tør å tippe at den vektnedgangen kan være forbigående. Faktisk er vel det vanligste å gå ned litt dagen etter, for så å gå opp det samme pluss litt til dagen etter det igjen, da kroppen prøver å justere væskebalansen ... Men det er som regel bare midlertidig, da!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat