Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-05, 18:46   #111
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Iset

Oj tusen takk for oppskrifter. Jeg har veldig lyst å prøve nøttebrødet.
15 egg?? Må bli et svært brød, det der?

Ja, det blir et hærlig brød! Husk at poenget med denne oppskriften er å få i oss nok fett og proteiner, og som du ser, så får man det her!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Et tips: når jeg baker brød, pleier jeg å skjære dem i skiver og så legge i plastposer som jeg fryser ned. Da er det enkelt å bare ta ut en og en skive, evt det antallet skiver du tror du vil spise i løpet av en dag, og så tine dem i brødristeren feks, eller ta noen skiver ut hver kveld slik at de er tint opp på morgenen.

Det bruker jeg og, men jeg legger et mellomleggspapir mellom hver skive for at skivene ikke skal fryse fast i hverandre når jeg skal ta ut de brødskivene jeg skal ha...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat