Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 23:16   #27
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Slankeklar 18-åring

Opprinnelig lagt inn av Skaldekvad, her.

Da har jeg forvandlet 1,3 kilo kjøttdeig, 1/2 løk, 2 chili, 2 eggeplommer og litt salt og pepper til 16 meget velsmakende kjøttkaker

Frokost og lunsj hele uka! Tenker å ha en lett salat og 1-2 hardkokte egg og majones som tilbehør. Blir nok passe greit!

@Linjemannen: Jeg ble rett og slett forelsket i thai-mat, spiste KUN thai-mat under hele oppholdet (ok, var vel på KFC et par-tre ganger), og gikk ned 4 kilo som følge av det. Utviklet også en steinhard chili-toleranse, så når jeg har lagd thai-mat her hjemme har jeg alltid fått klager på at det er for sterkt . Men er det ikke veldig vanskelig å spise thai-mat når man skal føre et ketogent kosthold? Skal faktisk på thai-restaurant med tanta mi på fredag, og gruer meg litt til det, for det er jo mye sukker i thai-mat vet jeg. Har tenkt meg fram til at Tom Kha og Paneng går greit, siden det er mye kokosmelk og relativt lite sukker i de. Vet de ikke har noe god ris der, så det skal ikke bli noe problem å holde seg unna det. Hadde de hatt Kao Niaow (Sticky Rice) derimot, hadde jeg nok unnet meg en liten utskeielse, for det er farlig godt sammen med Papaya-salat. Åh, som jeg savner thai-mat <3

Må si jeg er imponert!
Du er bare 18 år!! Jeg er overbevist om at du vil lykkes

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat