Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 23:10   #26
Skaldekvad
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2011
Skaldekvad er på en erverdig vei

Sv: Slankeklar 18-åring

Da har jeg forvandlet 1,3 kilo kjøttdeig, 1/2 løk, 2 chili, 2 eggeplommer og litt salt og pepper til 16 meget velsmakende kjøttkaker

Frokost og lunsj hele uka! Tenker å ha en lett salat og 1-2 hardkokte egg og majones som tilbehør. Blir nok passe greit!

@Linjemannen: Jeg ble rett og slett forelsket i thai-mat, spiste KUN thai-mat under hele oppholdet (ok, var vel på KFC et par-tre ganger), og gikk ned 4 kilo som følge av det. Utviklet også en steinhard chili-toleranse, så når jeg har lagd thai-mat her hjemme har jeg alltid fått klager på at det er for sterkt . Men er det ikke veldig vanskelig å spise thai-mat når man skal føre et ketogent kosthold? Skal faktisk på thai-restaurant med tanta mi på fredag, og gruer meg litt til det, for det er jo mye sukker i thai-mat vet jeg. Har tenkt meg fram til at Tom Kha og Paneng går greit, siden det er mye kokosmelk og relativt lite sukker i de. Vet de ikke har noe god ris der, så det skal ikke bli noe problem å holde seg unna det. Hadde de hatt Kao Niaow (Sticky Rice) derimot, hadde jeg nok unnet meg en liten utskeielse, for det er farlig godt sammen med Papaya-salat. Åh, som jeg savner thai-mat <3

Skaldekvad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose FTW! Svar med sitat