Tråd: Makaroni ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 20:48   #19
ToreH
Gjest

Sv: Makaroni ...

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Altså.... man råder ikke en som er tre uker inn i nytt kosthold med ønske om vektreduksjon å skeie ut på en slike tyåe mat. Jeg forundrer meg litt over deg, hypah, synes du motsier deg selv nokså markant rundt omkring på uliike tråder. Kranglelysten ?

Selv om tråden er gammel kan innledningsspørsmålet være av interesse for nye brukere.

langt i fra kranglevoren. Motsier ikke meg selv heller, uten at det er bevisst og sett i forhold til den som spør.

jeg kan snakke på prinsipielt, generisk grunnlag OG på et personlig grunnlag (i den grad man kan kalle det personlig). Se litt stort på det. En som har gått ned 5kg på 3 uker har all grunn til å være strålende fornøyd. Mye av dette vil selvsagt være væske i kroppen, men dog, en god vektreduksjon vil jeg si.

Om han eller hun spiser 20-150 gr kh i den porsjonen med macaroni and cheese så er hun/han fremdeles innenfor lavkarbokosthold. Og skulle vedkommende komme sågar opp i 200 gr så betyr ikke det at alt er ødelagt, men at man må beregne lengre tid. Men 5 kg på 3 uker? Det er veldig bra og lover godt. Responderer bra på kostholdet og vil antakelig fortsette slik, til tross for at man skeier ut litt.

Andre derimot som kan vise til ca 300 gram vektreduksjon på 3 uker bør nok absolutt ikke spise mac and cheese

Se helheten, ikke reglene

Svar med sitat