Tråd: Makaroni ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 20:38   #16
Trj
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Makaroni ...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Dette går helt fint. Lavkarbo kan være så mangt, men den minst liberale ketogen/Atkins anbefaler ikke karbs, mens andre retninger har et friere forhold til det.

Personer i begge retninger opplever vektstagnasjon i perioder, men nåla peker stort sett enten rett frem eller nedover så lenge du ikke lar utskeielser ta overhånd.

Kos deg med makaroni and cheese du, men ikke overdriv...
Andre her vil sikkert nå kverke meg for å gi deg et slikt råd, men jeg er opptatt av at man skal kunne unne seg lykke inniblant, hvis ikke så orker du ikke leve etter et slikt kosthold veldig lenge. Det finnes vel unntak her også på de som har levt ketogent i flere år (ikke veldig mange klarer det), men majoriteten får en litt mer liberal holdning etterhvert som målet er nådd.

Jersus, ser jo nå at tråden er veeeldig gammel....hahaha. Forget my post

Altså.... man råder ikke en som er tre uker inn i nytt kosthold med ønske om vektreduksjon å skeie ut på en slike type mat. Jeg forundrer meg litt over deg, hypah, synes du motsier deg selv nokså markant rundt omkring på uliike tråder. Kranglelysten ?

Selv om tråden er gammel kan innledningsspørsmålet være av interesse for nye brukere.

Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat