Tråd: Makaroni ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 20:23   #14
ToreH
Gjest

Sv: Makaroni ...

Opprinnelig lagt inn av lenamora, her.

jeg har gått på lavkarbo i 3 uker nå, gått ned fra 81 til 76 kg å er strålende fornøyd!!!

MEN... nå har jeg så lyst på makaroni å ost at jeg nesten dør... hva skjer da med kroppen når det plutselig kommer MAAASSSE ekle karbiser i kroppen...? å hvor lang tid bruker den på å komme seg på rett spor igjen...? flau flau over meg selv nå....

Dette går helt fint. Lavkarbo kan være så mangt, men den minst liberale ketogen/Atkins anbefaler ikke karbs, mens andre retninger har et friere forhold til det.

Personer i begge retninger opplever vektstagnasjon i perioder, men nåla peker stort sett enten rett frem eller nedover så lenge du ikke lar utskeielser ta overhånd.

Kos deg med makaroni and cheese du, men ikke overdriv...
Andre her vil sikkert nå kverke meg for å gi deg et slikt råd, men jeg er opptatt av at man skal kunne unne seg lykke inniblant, hvis ikke så orker du ikke leve etter et slikt kosthold veldig lenge. Det finnes vel unntak her også på de som har levt ketogent i flere år (ikke veldig mange klarer det), men majoriteten får en litt mer liberal holdning etterhvert som målet er nådd.

Jersus, ser jo nå at tråden er veeeldig gammel....hahaha. Forget my post

Svar med sitat