Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 16:42   #274
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Skravletråd for gravide

Carisma har helt rett, Cherry.
Jeg hadde visst glemt dette siden sist, men etter fødselen er det bare å ta det som det kommer, ikke legg planer, ikke engang for å gå på do eller dusje, langt mindre for å komme seg ut. Og jeg hadde denne gangen rask og enkel fødsel og har fått et veldig friskt og medgjørlig barn.

Og tross brystreduksjon har jeg da pupper som virker? Bare ikke på full kapasitet. Hvis jordmor vil se melka dryppe en måned før fødsel på en førstegangsfødende så gjelder ikke det alle??? Størrelse på puppen er ikke avgjørende for om man kan amme. Begrensningen på en a-cup er eventuelt lagringsplass for melken, altså at man må amme oftere.

Så for all del, flotte og forståelige ambisjoner, men gi deg selv et år eller halvannet, istedet for måneder...

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat