Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 16:10   #961
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Rettelse: Jeg åpnet ny flaste i går og der var sannelig smaken mer distinkt igjen. Antakelig luftes den høylukta rett og slett noe ut.

Ahhh så kanskje den må luftes slik man gjør med vin

Synes også smaken har blitt mindre distinkt og trodde kanskje det vat for at kroppen hadde vent seg til olje og fått fyllt på lagrene, men nå er det en stund siden jeg åpnet en ny flaske også da.

Jeg er for tiden offshore (har vært borte i 4 uker) og tok med meg en 500 ml Udos + kapsler. Jeg har tatt 15 ml +3 kapsler daglig for å få i meg litt hele tiden mens jeg er borte. Hadde noen få Cocosakapsler som jeg tok i begynnelsen av turen. Merker nå at litt nupper beynner å komme tilbake, så for min del er det nok en kombo av Udos og Cocosa som virker på huden.

Før jeg begynte på denne komboen tok jeg Omega 3 kapsler (3 ganger så stor dose som anbefalt) og ca 15 g cocosa daglig i tillegg til annet fett i maten. Dette gjorde ingenting for huden, men leddene var mindre knirkete. Jeg begynte med U+C og var raskt oppe på 30 ml (2ss) Udos og 30 g cocosa daglig og fortstatte med Omega 3 kapslene. Kuttet noe tilbake på fett ellers i maten og har ligget på rundt en 70-80% fett daglig (inkl U+C).

Jeg har ikke merket noe vektnedgang eller reduksjon i magefett, men huden min er blitt helt fantastisk. Alle røde nupper, både tørre og med gønk, forsvant etter ca 3 uker med U+C og huden er så myk og fin. Leddene knirker ikke mer og energien er på topp. Det er ingenting som en god dose U+C rett før trening. kan holde på i evigheter.

Det koster jo litt med oljene (selv på Iherb) men det er verdt hver en krone, ikke minst for det at jeg nesten ikke bruker bodylotion/håndkrem/lebepomade osv lengre. I det siste har jeg måtte bruke mer av dette både pga av at oljeinntaket er redusert for øyeblikket, vannet offshore er klora herifra til evigheten og det blir mye vind/salt/sol. Skal bli godt å komme på land og få "normale" doser med olje og normalt vann

Denne komboen kommer jeg ikke til å slutte med,selv om den ikke virker på vekta for min del så har jeg endelig fått den nuppefrie huden jeg har drømt om i mange år. Og tro dere meg jeg har brukt mye penger på produkter, hudpleie, lege, diverse medikamenter og behandlinger for å bli kvitt de også var det bare U+C som trengtes

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat