Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 14:29   #183
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Superas oppussingsprosjekt

Åh! Nå er jeg så oppspilt (haha, klarte å skrive oppspist først) at jeg veiver med armene for å få ut litt energi. Jeg har veldig lyst på steinbenkeplate på kjøkkenet, i komposittstein. Men slo det fra meg fordi det kostet så sinnsykt mye. HTH skulle ha 30.000 kr bare for en benkeplate på 1,8x1,0m, og det er jo bare øya mi. Ingen utskjæringer eller noe... Så da tenkte jeg at det får bli laminat (tre er fint, men upraktisk). Men så tipset en kollega meg om Diapol! Jeg har googlet litt og funnet masse positive erfaringer. De hadde en utrolig grei priskalkulator slik at man kan regne ut prisen i ro og mak i stedet for å mase på dem for å få en pris. 31.000 kr er en del, men det er inkludert underlimt vask med avrenningsfelt i benkeplata, avrundede kanter (avrundet både oppe og nede, ikke bare oppe), hull til koketopp, oppmåling, transport og installering. Stein er jo bare så nydelig! IKEA skulle ha ca samme prisen som Diapol, og det var med noe akrylgreier i midten og bare stein ytterst og jeg regner med at det var uten oppmåling, transport og installering. Jeg må tenke bittelitt på det, men jeg tror det blir komposittstein "Starlight black" fra Diapol på kjøkkenet mitt gitt!

Vedlagte bilder
Filtype: png benkeplate hos diabpol.png (242,2 KB, 27 visninger)

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat