Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 00:08   #271
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Først og fremst må du ta høyde for at du er DØDSSLITEN de første ukene... sliten gjennom marg og bein på en måte du aldri har vært før. og det eneste du kommer til å tenke på når du har babypasss er å sove (men du kommer til å ende opp med å vaske klær og oppvask, og å forsøke å oppdatere deg på litt nyheter for å ikke bli helt gal av følelsen av å leve utenfor verden).
Jeg tenkte også at det kunne da ikke være så stort problem, siden jeg tross alt mistet nesten all babyvekten ved fødselen, og man skal jo på tur hver dag osv. Jeg glemte å ta høyde for at kroppen min ikke takler stress og lite søvn, så jeg har snart gått opp like mange stresskilo som jeg gikk opp svangerskapskilo!

Anyway, poenget mitt er at dette er noen få måneder av hele livet. Bruk det heller på å få en god rutine på tilværelsen som man definitivt ikke er forberedt på! Og bruk tid på å komme i vater mentalt, det er det viktigste både for deg og baby. Og de første ukene skal du være glad du får spist i det hele tatt, så ta det litt som det kommer. Hverken du eller pappa'n kommer til å ha tid eller overskudd til å prioritere matlaging.....