|
Sv: Skuffet karbo slanker
Opprinnelig lagt inn av ABELLA, her.
jeg spiser litt 70% sjokolade,og bacon svor i helgene!! Lager litt lavkarbo is også!! Er ikke dette ok da??
Ingen vil kritisere deg om du spiser litt godt, du skal jo trives med dette kostholdet. Sjokolade har kansje litt mye karber til å spises mer enn bittesmå biter... om du liker mørk sjokolade, er det gøy å lage sin egen av kakaomasse og cocosa med nøtter om du liker det og søtning. Blir godt, men sterkt . Ellers finner du oppskrift på lavkarbo bounty her- nesten sunt
Bruker også å lage lavkarbois i ismaskin, men har oppdaget at jeg spiser mer av den når jeg først lager den, enn om jeg lager bare en liten porsjon hurtigis. Det er bare ca 40 gr bringebær, flytende natreen el annet søtning og ca 1 dl fløte i blender el miksmaster noen sekundeder- og vips har du en liten porsjon hurtigis med bare ca 4 karber totalt og bra med fett
Om du ønsker mer kontroll over hva du får i deg, er det lurt å legge ALT du spiser over noen dager på diett.no. Du kan bli overasket
Ta det med ro, alt blir lettere og resultatene kommer (den rette veien) med tiden!
|