Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 16:15   #9
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skuffet karbo slanker

Opprinnelig lagt inn av ABELLA, her.

jeg spiser litt 70% sjokolade,og bacon svor i helgene!! Lager litt lavkarbo is også!! Er ikke dette ok da??

Ber du om tillatelse? Til syvende og sist er det opp til deg å avgjøre om disse tingene er ok. For eksempel om du merker at din kropp reagerer negativt - om du for eksempel mistenker at det hindrer vektnedgang - da vil du kanskje vurdere å kutte det ut en stund. Samtidig kan andre tåle slike ting fint - verden er litt urettferdig, sånn sett.

Ellers - se svaret mitt lenger opp, og prøv å sett det i sammenheng med din situasjon. Akkurat nå synes jeg du virker litt stressa, og stress er som regel den aller verste synderen - kroppen vil ikke slippe vekt når den er opptatt med å bade i stresshormoner.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat