|
Sv: Snufsetråd
Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.
Istedenfor å syne synd på seg selv så kan en jo heller sette inn tiltak for å komme under 80 kg kjappere? Nå var jo du syk nå når du skrev det, så sikter ikke nødvendigvis til at du skal opp av sofaen og sette i gang ei treningsøkt med sykdom, men sånn ellers, alle andre, istedenfor å tenke at en aldri kommer i mål o.l, hvorfor ikke tenke "jeg tar ei ekstra treningsøkt nå og det vil hjelpe på". Kroppen elsker å være i aktivitet (At det er veldig tungt i begynnelsen, hvis en ikke er vandt med det er noe annet..men kroppen liker det fortsatt).
Jeg er sikker på at du klarer det Du står på vippen rett og slett, mellom 80 og 70-tallet (gjør det samme selv!!)..det er snaaart der du vil
Joda funka sikkert for mange men nå er jeg jo som sagt syk. Og ellers så har jeg ikke et minutt til overs til mer trening. Jeg går så mye turer jeg har kapasitet til med minste jenta. Og er på beina hele dagen. Men å få til noe mer utover det er faktisk ikke mulig. Så da står jeg her da..... og venter på sytti tallet
|