Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 13:36   #60
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kast ut badevekta-kampanje!

Opprinnelig lagt inn av Jaudå, her.

Trenger å skrive her kjenner jeg. Er møkk lei av å glede meg til å så opp om morgenen, for å se om der er noen hundre gram som har forsvunnet, bare for å innse at det enten var det samme som i går, eller noen hundre gram opp... 5 dager med nedtur og 2 dager med kjempeopptur er faktisk ikke noe ok, selv om jeg totalt har gått ned en halv eller en hel kilo i løpet av uken.. Men nå er det nok... Dette er dag 2 uten veiing på morraen, og jeg skal ikke veie meg før om en måned... Skal også begynne å trene bittelitt...OG ha noen planlagte utskjeielser med blandt anna litt rødvin.... Så der er noen grunner for ikke å gå opp på den hersens vekta på ei stund..

kjemp for friheten!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat