Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-05, 19:53   #98
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Bare et lite spørsmål sånn i planleggingsfasen: Hvordan er det med kunstig søtstoff/Splenda?

Anbefaler det ikke, bruk heller honning som er naturlig. Du bruker vel ikke store mengder med splenda heller antar jeg, så det gjør intet å bytte det ut med honning som tas opp langt bedre av kroppen. Ikke tenk på GI, for mengdene i løpet av dagen er så små at det ikke har noe å si her.

Ellers så vil jeg heller anbefale Stevia, da det er helt uten klorstoffer som splenda har. Stevia er forbudt i Norge, men kan fremdeles importeres fritt fra UK og USA. Husk at det er et naturlig søtstoff laget fra barken på et treslag nede i Sør Amerika, og er brukt av lokale indianerstammer i uminnelige tider...

Hva har du forretsten tenkt å bruke Splenda til???

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat