Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 12:00   #4561
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kremt. God morgen.... Jeg kan vel si at jeg har ivaretatt den ene delen modellen Sanna viste til i dag, siden jeg har sovet så lenge.... Nå er det aviser og te, samt litt surfing på nett. Altså en god start på dagen Senere skal jeg inn til Trondheim, og se om utvalget i et par butikker har endret seg siden jeg var der sist I kveld har jeg planlagt en kjærestemiddag, med biff (livretten til mannen), fløtegratinerte poteter (squash til meg) og en flaske rødvin på deling. Mon tro om det blir stemning når jeg forteller ham det? Det er veldig lenge siden sist vi hadde et slikt måltid alene, så nå var det på tide. Masse stearinlys og avslått TV i tillegg. Regner med vi kjemper om å få ligge på sofaen etterpå

Godt planlagt Bente; jeg stikker til Trondheim med en ostebit og en liten blomkålbit i veska. Regner med å holde på det i tillegg til frokosten i dag. Hvis ikke er det bare å supplere med mer ost.

Og apropos blomkål. I går tok jeg den "bar", dvs ikke sammen med annen mat (ost, agurk som jeg bruker). Like etterpå var jeg megahoven; og det verket skikkelig i fingrene og føttene. Det gikk ikke over før etter et par timer. Det var ikke snakk om mer enn 30-35 g blomkål altså. Og så slo tanken meg, om kroppen reagerer på rå blomkål? Neste tanke da var at jeg mener å huske at en av dere nevnte en gang at når kroppen samler vann så er det noe med kh/insulin ett og annet? Forstår dere hva jeg mener? Kan det være at rå blommert ikke er helt ok for skrotten min? Jeg må finne svar på dette, og skal ta den blomkålen jeg har funnet fram i dag alene. Være litt med hjelp av dere.

Nå må jeg springe; mannen venter nede på gata. Klem til alle!

Svar med sitat