Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 08:45   #11
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Kotolysekuren

Hei.Jeg starta 4.august og hadde 30-35kg å gå ned avhengig av hvor mye muskler jeg har lagt på meg når jeg er ferdig. Har gått ned 23kg på litt under 3mnd. Jeg jogger 6ganger i uka og trener styrke 3 ganger i uka. Har ikke nazikontroll på inntaket mitt, men sørger for at ca 50% av maten jeg spiser i mengde er grønnsaker. Første måneden var jeg svak og skeia ut et par ganger og gikk opp henholdsvis 2 og 4 kg der.
For å være ærlig er ikke dette en livsstil for meg, men regelrett slanking. Dog jeg kommer til å prøve meg på fedon som livsstil etter dette for vektkontroll.
fordeler med lavkarbo er det mange av, det beste for meg er at jeg ikke har suget på dritmat. Og man føler seg generelt piggere, derfor dette ikke er en livsstil for meg er fordi jeg føler meg fysisk litt svakere.

Ps jeg drikker 1,5liter lettbrus hver dag, hvor bra det er kan diskuteres ;-)

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat