Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-11, 23:17   #4557
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godkveld alle sammen! Kom meg tidlig hjem fra salsafesten i kveld, siden jeg skal åpne alt tidlig i morgen og derfor må komme meg ut av huset senest kl. 9. Vært en slitsom men veldig kjekk dag!

Maria: Så flink du har vært i dag, da!! Og gratulerer med dagen til lillegutt, håper det blir kjekt for han, selv om han ikke skjønner så mye enda! Datteren min har faktisk bursdag i dag Jeg og hun var ute og feiret med middag sammen tidligere i uka, for i kveld hadde hun vennefest og jeg hadde salsafest. Og du: orange er mye tøffere enn babyblått altså!

Nysgjerrig nok: Så koselig å se deg her igjen! Håper alt går bra med deg, var litt bekymret for deg! Å gud, de karamellene så jammen gode ut, har du en oppskrift på dem som du har lyst til å dele Sønnen spør meg stadig om jeg ikke har noen lavkarbo godte oppskrifter, men jeg har liksom ikke fokusert så mye på det enda, kanskje på tide å finne noen gode alternativer på det også

Nå må jeg få i meg litt å spise og så er det boms i seng - natta alle sammen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat