|
Sv: Spise lavkarbo ute
Maysa, ja det var presis det, jeg spiste for mange av de før.
Og takk for mange flere tips. Jeg ante ikke at subway tilbød salater, og Bislett Kebab må jeg sjekke ut, de holder kjøttet og alt temmelig separert tror jeg, jeg bare stoler ikke på kjøttkvaliteten på kebabsteder vanligvis (jeg vil ikke spise farsekebab). Men om kjøttet er bra så kan jeg sikkert diktere en salat uten mais og rømmedressing. Nå vet jeg hvor Coop Mega på bislett er, den er bare rett over gata fra skolen, men gjemt bort litt. Gode nyheter. Laundromat er notert igjen. Det er over ett år siden jeg spiste der fordi jeg ikke følte jeg fikk så mye for pengene.
Gawd, livet ser lysere og mettere ut nå.
(157cm, Nam Fah er ett av de eldste thamatstedene vi har, og de har falt langt. I pris ligger de høyt, i behandling av personale har de flere skandalesaker på hendene, i andre fora har folk rapportert at de med egne øyne har sett personale miste kjøtt på gulvet og plukke det opp i maten igjen, og når det kommer til selve maten så er det blitt veldig lite kjøtt igjen, og de bare fyller opp med bambusskudd og babymais. Sist gang jeg spiste fra Nam Fah var jeg sint etterpå. Byen er full av både billigere og langt mye bedre, sjekk dem ut (alle thaisteder har take away))
|