Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-11, 06:27   #16
macadamia79
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Spise lavkarbo ute

Jeg spiser heller ikke melkeprodukt, gluten eller nøtter - og har for lengst gitt opp å spise ute i form av de vanlige restaurantbesøkene jeg gjorde før (billige kinesisk/italiensk/indisk osv) og i form av mat på veien (shell, matoil, 7-eleven osv)

Hvis det er noe middagsopplegg på jobb så klarer jeg alltid å få lagt dette til en bifftype restaurant (slakter sørensen, bighorn etc), eller en "ordentlig" restaurant som faktisk lager maten på kjøkkenet. Da er det ikke noe problem å si hva man vil hva, siden man betaler for det.

Hvis jeg befinner meg i langtvekkistan og det kun finnes coop marked og en forblåst john deereforhandler så er det uansett to varer som alltid finnes: spekeskinke og røykelaks. (Gjerne med en grønn farris til, mmmm)

Nå lager jeg all maten selv, og bruker pengene jeg sparer på kvalitetsråvarer - nettopp bestilt en halv hjort som ligger til mørning og venter på henting Jeg hadde aldri trodd om meg selv at jeg kom til å lage saus fra bunnen, men det er faktisk lett å få til, moro, og utrolig mye bedre for alle i familien.

Ha en knasende god helg (alle sammen)