Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 23:57   #286
maysa
Seniormedlem

maysa sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

visst du er som meg så må du nok ned litt på maten og på fett inntaket og få inn litt mere gr.saker... er ikke akkurat veldig mye næring i isbergsalat for eks....
har du lest ketolyseboka? ellers så bør du lese atkins induksjons linkene jeg la ut her.... du skal ha ca 2,5 dl gr.saker til hvert måltig frokost også kansje du ikke trenger det ene mellom måltidet... ernæringsfysiologen på friskvernklinikken der jeg går som er for ketogent kosthold og jobber med fedon ca helst ikke mere en rundt 500 kcal pr måltid altså 4 maåltider ..middagen kan være oppi 700... om du leser lenabeatrice sinnn blogg som ja bruker atkins så får du masse itps og råd etter at jeg gjorde det hadde jeg vekt tap nå på denne uka på ca 3,5 kg er jo sjokkert og jeg har hatt stillestan og vekt oppgang i 3 uker.

mat forslag
Frokost: gulost, skinke og en håndfull gr.saker
lunsj kjøtt og salat eller middags rester osv med gr.saker da også gjerne 1 ss seterrømme ...eller litt majones for eks
middag: samme som lunsj bare ut ifra din egen fantasi og kunn en porsjon

i kaffen ca 2 ss fløte pr kopp ikke mere enn en 1/2 dl om dagen.
kvelds om du orker, samme som frokost...omelet eller noe

i stedet for kinakål/isbergsalat annbefaler jeg spinat eller rucola osv...ta gjerne avocado 1 gang om dagen eller noe....og gjerne bruk squasj og aubergine eller andre gr.saker

kutt alle brøderstatninger,nøtter osv

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat