Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 23:02   #11004
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ang. laktasespørsmålet: jeg satte gubben på saken, og etter litt iherdig googling sier han at enzymer visstnok er å regne som legemiddel (hvorfor det ikke står hos legemiddelverket aaaner jeg ikke) og er dermed ikke lov å importere fra land utenfor EØS/EU... Derimot kan man kjøpe/importere fra EØS/EU for tre måneders forbruk av gangen. Om noen finner ut noe annet, så si i fra værsåværsåværsåsnill

Bigvits har ikke rene laktase-produkter etter det jeg kan se, men om man slenger dem en mail og spør om de kan ta inn så strekker de seg langt om noen av de faste leverandørene har slike produkter i porteføljen. Skulle undre meg mye om ikke f.eks Now foods har laktasetabletter...
http://www.bigvits.co.uk/products.asp?cid=19