Så godt å høre at du har hatt en god dag, Dollsine! Jeg synes det høres helt fint ut som du har spist jeg, du må spise nok fett til å holde deg mett, men du trenger ikke presse i deg mer enn du føler du trenger for å holde deg passe mett! Tar du det slik litt mer avslappet føles det kanskje ikke så stress Veldig flott du ikke har hatt noen store abstinenser da, men det kommer kanskje litt i morgen 2-4 dag er vel ofte værst.... Jeg kunne også godt tenkt meg det seminaret ja, veldig mye interessant så det ute som! I dag fikk jeg beskjed om at jeg kan begynne i ny avdeling på jobb. Har ikke fått noen undskyldning fra sjefen min og igen har snakket skikkelig med meg om noe. MEN jeg får flytte inn i den gruppen jeg ønsker meg å flytte inn i - og ikke mist jeg kommer vekk fra der jeg er nå. GLEDER meg!!!! -selv om overføringen ikke er før i desember, men skal nok komme meg igjennom en måned til når jeg bare ser lys i tunnelen Så da jeg kom hjem i dag feiret jeg med å bake meg et lavkarbobrød Herlig nybakt lukter det i huset etterpå. Mmmmm deilig. Litt feiring må man jo ha selv på lavkarbo