Tråd: Mup
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-04, 11:43   #59
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Mandag flytter vi vel ut av de vanlige journalene og over i MUP forumet for 11 uker?

Vet ikke???? Vi kan vel bruke begge, og rapportere etter 6M i MUP-tråden vår? Flere synspunkter på dette? Er jo trist å forlate journalen sin helt også da. Men på den annen side så kan det bli rotete å skrive på to steder. Tja.

Opprinnelig lagt inn av guro

Om vi skulle opprette en Yoga tråd for å diskutere erfaringer (ikke bare lett å lære det der fra en bok når en er en stiv stokk) bør den ligge under Trening (generell interesse) eller i MUP forumet?

Jeg synes godt at vi kan diskutere yoga under trening. Eventuelt selvutvikling... For det er av generell interesse som du skriver, og kanskje noen andre enn MUPene driver med yoga og har gode innspill. Den første som har yoga-spørsmål kan jo starte en tråd. Det eksisterer vel en teoretisk yoga-tråd allerede, men vi kan godt ha en praktisk yoga-tråd som går på utførelse også.