|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Sparket bar får du herved Nettopp det at du sliter er jo noe som du absolutt bør dele - og jeg er kjempeglad for at du valgte å gjøre det Jeg forstår veldig godt at det er frustrerende at vekta ikke vil bevege seg nedover. Men tenk heller at det uansett er bedre at den står stille enn beveger seg oppover og at du samtidig får de helsegevinstene kostholdet gir.
takk....
Det er når jeg sliter at jeg ikke deler. Før det blir så ille som det har vært de siste dagene da. Jeg deler ikke rett og slett av respekt og hensyn til dere andre. Alle har mer enn nok med sitt og sin hverdag, og jeg vil ikke være demotivator for dere andre og kanskje til og med friste dere?
Jeg vet jeg har prøvd de variantene som det går an å prøve innen LK. Jeg har i så måte masse erfaring og kunnskap å dele, men hvordan kan dette være bra å dele siden jeg ikke får det til å fungere på meg liksom?
Jeg har tenkt på om det er flere som har det som meg siden aktiviteten har vært ganske lav en tid nå.
Men.... Det gjorde godt å "snakke" om det, og tusen takk til deg Bente for at du tok deg tid til å svare. Jeg skal prøve en annen variant av Bentepakka, som jeg har så smått forsket litt på:
kl 06: olje til frokost ved avreise til jobb
ca kl 10: grønnsaker (litt blomkål, agurk) til mellommåltid (må ha noe i magen for å ikke bli kvalm)
kl 11-1130: lunsj: egg, laks ++
ca kl 15: ostebit
før middag: oljeskvett
middag: kjøtt/fisk, grønnsaker
kvelds: evt ostebit, olje
Mannen min tok oljeskift på bilen en dag her, kanskje han burde gjøre det på meg også?
|