Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 20:40   #223
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Unngå å bli lurt av søtstoffer

Ja, sukrin er naturlig og har små nok molekyler til at det tas opp i kroppen i tynntarmen og inn i blodbanen. Siden det aller meste av sukrinen blir tatt opp før tykktarmen så gir det lite gassproduksjon i motsetning til mange andre søtninger. Jeg har ikke hørt noe om hvordan det oppfører seg i naturen da. Søtningsstoffet i splenda er sukralose og er kunstig og laget ved å skyte kloratomer på et sukkermolekyl. Det brytes veldig sent ned i naturen. Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har lest at de måtte slutte å bruke det i Coca-cola light fordi verdenshavene ble bittelitt søtere kort tid etterpå. Så jeg tror også det er sukralose volvojenta mener og ikke sukrin.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat