Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 19:47   #31
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dilemma... Hva ville du gjort?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Så bra Imse, at dette funker. Det er sikkert bare jeg som overdramatiserer dette. Jeg sa at jeg fikk vondt i magen, så hun kjøpte den. Men er så redd for at de skal bli opptatt av slanking om du skjønner... Takk for innspill

Du trenger ikke å si et ord om slanking. Det holder å si at du ikke tror du tåler all mat.

Selv om jeg har hatt noen lange sprekker, så har ungene skjønt at det er vanskelig for mamma å holde seg unna det som er godt, men de ser jo faktisk når jeg har vondt i magen, for i blandt er det så ille at jeg blir hvit som et laken og bare vrir meg... Og fingrene mine hovner opp så jeg nesten ikke klarer å bøye de, det ser ungene. Nå er det ikke alle som reagerer sånn, men det er lov å si at mamma får vondt i magen, det er iallefall mere skånsomt enn å dreie ting inn på slanking.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat