Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 19:37   #25
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tenker du på omega 3/6-balanse?

Dytter opp denne litt jeg. For jeg lurer også på det med balsensen mellom omega 3 og 6. Jeg innbiller meg at jeg får i meg for mye omega 6 i forhold til omega 3, da jeg spiser litt nøtter eller frø hver dag. Men jeg sliter veldig med leddene for tiden. Jeg tar 2 omega 3 kapsler hver dag som gir 680mg omega 3 av div. slag jeg ikke skjønner noe av. Men de kapslene har jeg akkurat begynt med, før tok jeg noe som inneholdt både omega 3 og 6, men sluttet pga jeg hørte t omega 6 ikke var så bra og glemte hele greia helt til jeg ville prøve noe som kunne fikse leddene enda mere. Ketogen kost hjelper, men ikke nok.. I dag er jeg feks helt vrak, jeg sov dårlig og har vondt i alle leddene, og jeg tror neppe vondt i skuldrer og albuer har med overbelastning pga vekta å gjøre, mulig de vonde og stive anklene mine har med det å gjøre sammen med bekkenet som har begynt skrante igjen.

Jeg skal ta meg en søkerunde nå, for jeg er temmelig sikker på at jeg husker at det står en god del om omega 3 her fra før. Men jeg vil gjerne ha noen innspill om noen har noen tanker.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat