Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 18:09   #24
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store skrytetråden!

Fikk igjen oil4life-testen. Bra score både på balanse, beskyttelse og omega6-andel. Kan trøkke i meg enda litt mer omega3... sier de, men da tror jeg at jeg skal gjøre det gjennom mer fisk, ikke mer kapsler.

Ellers synes de at jeg har for mye mettet og enumettet fett og for lite flerumettet plantefett og fiskefett sånn forholdsvis. Det bryr meg lite, kjenner jeg og ut over mer fisk, holde meg unna smøreoljer i den grad jeg kan og heller få min omega6 fra nøtter og frø kommer jeg ikke til å endre noe. Dette var mye bedre enn ventet, faktisk. Og gøy! (Bortsett fra den elendige fingerstikkinga for å få ut nok blod til testen da... Sånne "skyte nål"-dingser er skumle!)