Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 16:53   #19
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Dillema... Hva ville du gjort?

Takk for gode råd dere

Nå er jeg hjemme igjen, og jeg hadde begkymret meg alt for mye!! Når jeg kom dit, var jo rommet fullt av folk som var opptatt av sitt og sine, og min datter var ikke så opptatt av maten som jeg trodde... Hun spurte meg om jeg hadde vondt i magen, og utenom det så var det ikke mye prat om det. Hun gav meg 5 små biter av en muffin, som tilsvarer ett tygg, og så var det greit. Jeg skrøt masse, og sa at de smakte kjempegodt!! Ellers så kjøpte jeg med 10 pizzasnurrer hjem, så de kunne dele med pappaen sin

Igjen har jeg lært: Ikke ta sorgene på forskudd, og ikke tro at andre bryr seg så mye som jeg tror, hehe.

Men takk for alle gode innspill