|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.
Var nettopp og leverte ei krukke med urin selv på Aker for og sjekke jod. Ble litt overrasket når jeg fikk beskjed fra dem at jeg bare kunne bruke ei syltetøykrukke Så store krukker har ikke jeg iallefall. Endte på 2,3 liter......
Jeg skal gå fast inne på Aker fremover, så jeg håper de er bedre til å følge med jevnlige prøver og reagerer når ting er ikkes om de skal.
Det var faktisk et problem med den krukka, jeg måtte passe på å ikke drikke for mye vann den dagen, for alt skulle med, og jeg klarte akkurat å ikke fylle den til den rant over. Hahaha!
De er veldig omstendelige og flinke på Aker, synes jeg. Og hyggelige! Det koster jo heller ingenting å gå dit med henvisning.
Dette minner meg på at jeg må mase litt på legen. Skal snart inn igjen for å sjekke blodtrykket i forhold til det at jeg samler så mye vann i kroppen, så da får jeg kanskje purre litt på han til å sende meg til Aker igjen. Jeg må også sjekke, i tillegg til jod, d-vitaminnivå, kalsium og jern/ferritin. Ligger helt nederst i referanseområdet, og godt under på kalsium og jod. Noe jern- eller kalsiumtilskudd har jeg ikke tatt, men har forsåvidt antatt at kalsiumnivået får jeg opp ved hjelp av kruttsterke d-vitamintilskudd (bioidentiske D3 a 2000 IE om dagen nå på høsten).

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|