|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.
Å spise tilstrekkelig med protein er visst også et poeng for å unngå strekkmerker - så i så måte skulle vi vel være på den sikre siden de fleste av oss her inne... Jeg fikk vel mine strekkmerker i begynnelsen av tjueårene - når jeg spiste minimalt med kjøtt, stort sett kornvarer, grønnsaker og frukt, skydde fett som pesten og levde i den villfarelsen at protein ikke var så viktig. Og i følge "Spis deg glad" eller hva det nå het - så skulle man ikke kombinere karbohydrater og proteiner. Jeg prioriterte dermed karbene... Ikke rart jeg ikke hadde konsentrasjonen på topp i studietiden forresten.. .
Jeg spiste vel som "folk flest" da jeg var i den alderen, tenker jeg. Brødmat, kjøtt, fisk, toroposemat og godteri på lørdager. Hehe. Men jeg ble satt på en kjip lavkalorikur av leger da jeg bikka godt og vel nitti kilo på veldig kort tid. Og det er nok her mye av det ligger -at alle disse kiloene kom på i løpet av få måneder, og huden rakk nok ikke å følge med i det hele tatt. Tatt også i betraktning at jeg var ganske lav, og alltid legger på meg på mage, midje og rygg, ikke rumpe, lår etc, så var det i grunn ganske godt duket for strekkmerker ...

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|