|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jeg fikk de da jeg var tolv år og la på meg rundt tredve kilo på et halvår. Mystiske greier, men har skjønt i ettertid at det må ha vært noe ekstremt hormonelt typ i forbindelse med pubertet eller noe. Pappa opplevde ca det samme da han var 14-15. Men det er i det minste så lenge siden at de knappest synes lenger. Lurer faktisk på om oljene også har hjulpet på litt her, i tillegg til det å eksponere kroppen for sol, også. 
Å spise tilstrekkelig med protein er visst også et poeng for å unngå strekkmerker - så i så måte skulle vi vel være på den sikre siden de fleste av oss her inne... Jeg fikk vel mine strekkmerker i begynnelsen av tjueårene - når jeg spiste minimalt med kjøtt, stort sett kornvarer, grønnsaker og frukt, skydde fett som pesten og levde i den villfarelsen at protein ikke var så viktig. Og i følge "Spis deg glad" eller hva det nå het - så skulle man ikke kombinere karbohydrater og proteiner. Jeg prioriterte dermed karbene... Ikke rart jeg ikke hadde konsentrasjonen på topp i studietiden forresten.. .