|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her.
Hei alle sammen
Har de siste månedene vært i alt som er av elektriske forretninger for å få nytt batteri til min digitale vekt, men det er ingen som fører den type batteri Har derfor kun hatt min gamle ikke digitale vekt(teknisk museum model ), men den har i alle fall vist nogen lunde riktig, selv om det bare blir på kiloen. Bestemte meg derfor for å kjøpe meg en ny digital. Som sagt, så gjort. Kom hjem i går med ny vekt som jeg gledet meg til å ta i bruk, men den gleden ble ganske kortvarig. Opp 3 kg Tenkte dette kan ikke stemme. Prøvde derfor vekten i et annet rom, opp 5 kg Har nå flyttet vekten fra rom til rom i huset, med fliser, parkett og tepper som underlag, og den viser forskjellig i alle rom, opp eller ned. Kun et rom viser det samme som den gamle vekten, men der også kan den plutselig vise 1 kg ekstra, eller 2 minus hvis jeg veier meg etter 5 min igjen. Jippi for teknologien Hadde endelig håpet å kunne lese av gram slik dere andre gjør og få masse inspirasjon av det. Men, dengang ei
Uffda, det hørtes veldig merkelig ut. Kanskje du burde gå tilbake med den vekta til butikken igjen? Jeg kjøpte ny vekt for kort tid siden og fant ut at den var veldig lik den gamle. Så stor forskjell fra sted til sted, og tom samme sted 5 minutter senere, det høres ikke helt riktig ut synes jeg, så da burde det jo være grunnlag for å klage
Uansett kan det nok variere litt fra underlag til underlag, ja, best å måle på helt fast underlag, mykt underlag vil jo gi svikt, og på samme underlag hver gang for at det skal være sammenlignbart fra gang til gang, tror jeg.
|