Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 09:47   #13
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fremgang på trening(styrke/muskler).

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Men hender det at du ikke klarer å gjennomføre kondisjonstrening som f.eks jogging/intervall uten at det faktisk er kondisen som blir sliten? Det er det jeg stusser mest på :S

Lurer jo på om jeg kanskje skal gå over på generell lavkarbo, 150 karbo om dagen eller noe. Er bare vanskelig å ta valget når ketolyse har funket så bra på meg.

Yes. Jeg testa det ut over en periode, for å finne ut om det bare var innbildning, dagsform ol. Kjørte 4x4 intervallspinningstime i ketose og med en karboload først. I ketose var det dødens fælt. Måtte bruke all viljen jeg klarte å rote frem for å klare å tråkke mellom dragene. Det var fælt og grusomt og alt mulig. ikke noe galt med kondisen, men det var ingen styrke der.

Med karboload først var det alltid masse energi i musklene, guts og moro. Og fremgang i lange baner, noe jeg absolutt ikke hadde i ketose. Det føltes mer som å bryte ned enn å bygge opp.

Det går jo evt ann å gå for en mellomting. Må ikke opp i 150 med en gang liksom. Rundt 70 holdt mer enn lenge nok for meg.

Vi er alle forskjellige