|
Sv: Fremgang på trening(styrke/muskler).
Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.
Men hender det at du ikke klarer å gjennomføre kondisjonstrening som f.eks jogging/intervall uten at det faktisk er kondisen som blir sliten? Det er det jeg stusser mest på :S
Lurer jo på om jeg kanskje skal gå over på generell lavkarbo, 150 karbo om dagen eller noe. Er bare vanskelig å ta valget når ketolyse har funket så bra på meg. 
Yes. Jeg testa det ut over en periode, for å finne ut om det bare var innbildning, dagsform ol. Kjørte 4x4 intervallspinningstime i ketose og med en karboload først. I ketose var det dødens fælt. Måtte bruke all viljen jeg klarte å rote frem for å klare å tråkke mellom dragene. Det var fælt og grusomt og alt mulig. ikke noe galt med kondisen, men det var ingen styrke der.
Med karboload først var det alltid masse energi i musklene, guts og moro. Og fremgang i lange baner, noe jeg absolutt ikke hadde i ketose. Det føltes mer som å bryte ned enn å bygge opp.
Det går jo evt ann å gå for en mellomting. Må ikke opp i 150 med en gang liksom. Rundt 70 holdt mer enn lenge nok for meg.
Vi er alle forskjellige