Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 08:31   #6
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan finne tid til trening?

Samme her. Begynte i 100% stilling i høst og mistet med det en drøy time om morgenen hvor jeg av og til la inn en treningsøkt i alle fall.

Er oppe ca. 6:15 og det er overhodet ikke aktuelt å stå opp 5:30 for å rekke å trene før jobb gitt! Drar hjemmefra ca. 7:50 når jeg har ungene og litt tidligere når jeg er hos kjæresten.

Kommer hjem ca. kl. 16 / 17 og da er det full rulle med middagslaging og når jeg har ungene er det lekser og å være sammen med dem, er jeg sammen med kjæresten så er det godt å slappe av sammen med ham også. Ungene legger seg ikke før i 21-21:30 tiden og da orker jeg faktisk ikke trene etterpå, da må jeg sitte litt med laptopen og tekoppen og roe ned før jeg finner sengen.

Sånn er det bare.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat