Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 21:37   #24
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Fant dette blogginnlegget på forsiden av VG-nett og syntes den var et godt bidrag til lavkarbohumoren

Akkurat passe gal humor, for eksempel:

Sitat:

Den nye Bibelen kommer også som iPhone-app med innebygde funksjonaliteter som lar deg kalkulere glykemisk indeks og telle ned til neste dommedag. Den inneholder også en rekke forslag til bibelsk korrekte lavkarbodietter, som “Kristus-ketose”, “Fariseer-fettbonanza”, i tillegg til ekstremdietten “Korsfestelse”.

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg hadde en tråd her inne engang der jeg spurte om folk faktisk spiste smør fra boksen, og det gjorde de. Jeg skjønner godt at enkelte velger å lage humor av dette, for det er ganske fascinerende i grunn.

Barna mine, særlig yngste, liker smør, og tar gjerne en teskje eller to rett fra pakka. Det skyldes ikke lavkarbo.

Jeg gjør ikke det, har ikke prøvd i det hele tatt. Skyldes sikkert tidligere fettskrekk-hjernevask.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat