Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 20:14   #266
Himaele
Medlem

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Lindesnes
Alder: 46
Himaele er på en erverdig vei

Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen

Viktor kjekken:
Så gøy å se at du likte kyllingnuggetsene Jeg går å fantasere om de selv om dagen, blir nok fredagskosen min denne uka tenker jeg

Jeg har vært syk fra i går til i dag *dakar meg*
Fikk feber i går kveld og den holdt seg trofast hos meg til langt utpå dagen i dag, rett over 39. Etter en lang natt uten søvn, mye frysing, løping på do i et kjør (også det meste av dagen og kvelden i går) vondt i hodet, vondt å beveg på øynene og slapp som en fisk var det nesten en spennende opplevelse å skulle kjøre småtroll i barnehagen..
Men det gikk nå på et vis det også, og når jeg kom hjem var det rett under dyna igjen.. Når jeg så fikk dradd den tunge rumpa mi ut av senga igjen måtte jeg bare en tur på vekta.. den viste -1,3 kg fra i går Men. jeg regner med at alt fyker på igjen nå når jeg har begynt å få i meg mat igjen. Ikke spist allverdens i dag. prøver å konse meg om vannet, kjenner jeg har mistet mye vann i løpet av all dospringinga, tørst og nesten tørr i munnen hele tiden.. Så jeg får bare nyte synet av de "lave" tallene vekta viste meg i dag.. Og ikke gidde å bry meg når de kg er på plass igjen, sikkert alt i morgen

Alle dere andre: Jeg synes dere har vært kjempe flinke og har kjempe flotte resultater!

Himaele er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på lavkarbo/Ketose Svar med sitat