|
Sv: Now what?
Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.
Det er fullstendig forkastelig å komme med forslag om en operasjon til folk man ikke kjenner og som du ikke aner noe som helst om og særlig til noen som overhode ikke har spurt om råd om dette.
Huh? I alle dager hvor kom den fra?
Hva slags supermoderator er du egentlig. Operasjon er ikke det første man prøver, men på den annen side så skal man snu mange stein før det kommer på banen og for en del mennesker er det faktisk siste utvei for å få bukt med et problem. Er vel ingen som "kjenner" hverandre veldig godt her inne og er nå det et krav så kan man kanskje legge ned forumet for alle mer eller velmenende råd om livsstil?
Men hun spurte om; "Hva nå?" Et akademisk svært åpent spørsmål som åpner for svært mange muligheter og som fortjener svært mange mulige svaralternativer.
Er det kun enkelte utvalgte som får debattere og gi innspill på forslag her inne eller?
Nå begynner dette virke som personhets, supermoderator. Hverken jeg eller andre har til hensikt å ødelegge folk eller opptre forkastelig, da fremstår du for meg som noget fordomsfull, på grensen til sensurerende.
Antar jeg mistolker deg her og det var egentlig ikke det du mente?
|