Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 17:45   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ingers lavkarbobrød i butikken ...

Opprinnelig lagt inn av Porla, her.

Hadde glemt å kjøpe brød til ungene i formiddag og i butikkhylla stod det to brød igjen. Loff og Ingers lavkarbobrød. Kjøpte lavkarbobrødet men ble veldig overrasket når jeg leste innholdsdeklarasjonen på det. Hvetemel, hvetemel og hvetemel... Det var riktignok litt frø og korn i det, men ikke nok til at jeg vil kalle det lavkarbo... Ikke rart folk blir "syke" hvis de blir lurt på denne måten...

Brødet inneholder ca. halvparten så mye karbohydrater som andre vanlige brød så for de som ikke har et stort vektproblem og bare vil kutte litt på karbene i hverdagen er det et greit alternativ. Det inneholder ca. 21,5 g/kh pr. 100 g mot Fedonbrødets ca. 18,5 g/kh pr. 100 g - sånn ca, om jeg ikke husker aldeles feil.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat