Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 15:03   #4
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbobrød fra funksjonellmat- For godt til å være sant?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nå er jeg ikke ekspert på oppskrifter, men er enig med deg, det brødet er godt for å være lavkarbo. det kan jo hende det finnes andre alternativer som er enda mer ekstremt lavkarb, men synes også den melblandingen funksjonell mat selger smaker godt.

Men når det er sagt så er jeg såpass ærlig med meg selv at en rykende fersk, varm loff med nugatti, mye nugatti på, fremdeles er uslåelig på smak, hehe :-) Spiser det ikke mer, velbevares, men godt ja, det er det.

Så alt i alt, blant lavkarbobrødene så er funksjonellmat noe av det bedre. Vi handler melmiksen derfra i påvente av noe annet. Men tar litt tid å bli kvitt 10kg melblanding også.

hehe, må smile Hørtes deilig ut med denne loffen med nugatti på ja!! Min favoritt var osteloff med brelett og banan! mmmm

10kg melblanding? Har du kjøpt det, eller mener du å bli kvitt det på kroppen lissom?